Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 15 December 2012

29 - 30 jun 2012 :: xpdc gunung berlumut

Assalamualaikum

Entry yang nie nak cerita pasai XPDC Tawan Gunung Berlumut di Klung Johor. Seronok giler3 best sangat2!! tak dapat nak gambarkan dengan kata2 kalau nak rasa pergi cuba sendiri tawan ok hihi..XPDC kali nie memang terbaik sebab memang menguji jiwa raga,,emosi di pertaruhkan huh susah nak cakap macam2 benda terjadi..anyway semuanya sudah menjadi satu kenangan terindah untuk semua ka hihi..

kali nie aku paksa si dia mucuk macam aku untuk join sekaki dengan geng2 kaki gunung aku nie hehehe..geng kali nie seramai 12 orang join meh perkenalkan sorang2 aku,mylove,adik aku(sidah),bestie aku (puteri,yanie,dayah-poly,abg amar,amar tangan n abg megat) n then 2org kazen puteri n kwn abg megat..ckp pun bkn nyew kenal kn hihi..

Ok2 dah malas nak bebel panjang jom layan gambau hihi








No comments: