Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 15 December 2012

19 Jun 2012 :: kelahiran adam zariff

Assalamualaikum :)

JEng3 haa nie lahh baby baru yang semangat di lahirkan pada tanggal 19-6-2012 hari selasa. Nama diberi Adam Zariff Bin Mohd Saifulnizam..ini adalah anak sulung kakak aku yang no.3

Selepas akak aku abis pantang aku lah menjaga si comel nie sampai lah ke hari ini..aku bukan taknak kerja tapi aku kesian kat mak penat nak jaga anak buah lagi sorang tue si ajiq.. lagi pun akak aku bagi kat aku sebulan rm400 ok lah tue kan..huhu

Sekarang Adam nak masuk 6 bulan dah..adam dah pandai mengengsot sikit2 tak lama lagi nak merangkak lah tue..mulut die pun dah pokpek2 mengaga kiteorang..budak nie memang cerdik kecik2 dah pandai menyapa sambil senyum gatal2 hehehe...


No comments: