Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 15 December 2012

1 julai 2012 :: dating time ^^,

Assalamualaikum

Hikhik dah masuk JULAI..apakah?? mestilah my beday hihi..after tawan puncak berlumut kiteorang dengan penat mereliskan tensen g jalan2 dating lak..tapi kami berdua jelah hihi..tapi belum sampai pun my beday yelah my beday 5hb jatuh hari kamis kan si dia kerja so g jelah 1hb hari ahad..

Yelah pasni taktau nak jumpa bila lagi so ni lah masanya g dating huhu..ermm tak buat ape pun just g makan,jalan2 cuci mata n mucuk saya belikan present untuk saya hihi thnx sayang..

Kite orang g makan kenny's rogers pastu sayang saya hadiahkan saya 3 barang iaitu DOMO mucuk saya untuk saya peluk hari2 n pengganti diri si dia hehe n then jam sebagai masa but si dia pun ade beli 1 yang sama pastu tabung untuk saya menabung huhuhu..ok lahh nie je gambau yang kite orang sempat snap,,cikkidop hihi


No comments: