Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 15 December 2012

Status ku sekarang nie ??

Assalamualaikum

Ok sempat ke tak nie nak cerita semuanya dalam 1 petang nie?? huhu entah ler..kita publish jer mana yang sempat k..hihihi ok2 jom kita start !!

Apakah status ku sekarang?? oh apakah?? yer sekarang aku dah jadi penganggur terhormat semula.. Ye aku dah lama sedar kerja memang sangat penting dalam kehidupan ini,,what?? yer memang penting toqq kalu tak cmner ko nak teruskan hidup ko buat masa sekarang dan akan dtang nie ha??

Dah2 malas nak bebel panjang2 aku dah berhenti keje kat hotel tue bulan 8 lepas so sekarang dah nak masuk 4 bulan tue aku takde pekerjaan tetap beb..tapi........aku kerja dengan akak aku jadi baby sister tolong jaga anak buah aku yang kedua tau..kejap lagi aku cerita pasal si comel tue ok ^^,


No comments: