Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 17 March 2012

Pertama Kali Bertentangan Mata ^_^

Assalamualaikum.

si dia yang comel :)
Eh tetibe tajuk nie .. kenapa ? huhu takda pape saja jer nak mengimbau masa2 lalu dan memenuhkan aktiviti berblogging nie .. takpa kan ? huhu

Kali pertama mata bertemu mata, suara berbicara, tingkah di perhatikan ketika HARI RAYA tahun lepas 04 September 2011 hari ahad. Si dia bertemankan seorang rakan datang beraya di rumah familyku maklumla baru pertama kali berjumpa mestila ada sifat segankan. Kalau tak silap raya ke-6 di bulan Syawal huhu ..


Punyalah susah untuk mencari rumah aku sampai salah arah si dia pergi huhu takpa2 belum expert lagi kan hehe .. hati aku punyalah dup dap dup dap menunggu si dia sampai maklumla aku pun ada perasaan yang macam2 .. hehe malu tue memangla teramat sangat tapi di tebalkan juga muka nie hehe ..

Dah jumpa rumah aku pun menjemput si dia masuk ketika itu yang berada di rumah bersamaku ialah along, baby haziq dan nenek aku. Selepas si dia masuk aku pun menghidangkan mee jawa buatanku sendiri tapi nenek adalah tolong sikit2 hehe .. kantoi di situ .. mataku tidak berani lagi bertentangan dengan si dia. Aku hanya memberikan senyuman dan jelingan manja hahaha (kenapa ayat aku macam orang2 lama nie ..)

Kami tak banyak berbual pun cuma tanya2 jer dan aku kekok la kalau ada orang lain selain kami weee .. Masa dorang tengah makan mak baru sampai rumah, tadi mak keluar beli barang so bersalam salaman la mereka hehe ..  Mereka tak lama pun lepak adalah dalam sejam sebab si dia nak jalan beraya rumah member lain. Aku tak pandai sangat nak melayan tetamu kalau nak tahula kan huhu maaf ya ..

Lepas mereka dah habis makan dia pun minta izin untuk pulang .. so hantarla si dia sampai ke kereta tengok dia keluar balik dari kereta ingat ada benda tinggal tapi dia menghulurkan sampul duit raya .. hehehe muka dah merah malu .. taknak amik tapi dia bagikan terpaksala terima hehehe ..

contoh :p
Lepas dorang dah berlalu aku pun masuk rumah street buka sampul (waa xmenyabau) tengok si dia bagi duit raya RM50 huhu .. banyak kot .. masa tue adik ada dia nak bagi juga tapi duit kecik dah abis budak2 mana boleh pegang duit besar2 kan hehe .. Mak, nenek semua mengusik untungla hehehe ..

Si dia call bagitau dah sampai rumah member so cakap la terkejut bagi banyak macam tue kenapa dia cakap takpala untuk sayang hehhe terharu macih awak :)


So sampai sini jelah ceritanya huhu .. pada 01 September sebelumnya adalah hari ke-100 kita orang couple dan tarikh nie juga baby haziq lahir .. huhu saja jer nak berkongsi :) Nak tau 1st dating kita orang ? tungguuuuu :p

No comments: