Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 23 March 2012

Berbaik :)

Assalamualaikum.

Hurm rini malas nak berblogger dan borink tapi ada cerita kn .. huhu .. ok nak cerita pasal "dak uh" .. huh camner nak start ek .. hurm byk nau mengeluh nie .. huhu ok2 ..

Aku dah add "dak uh" aka ex si dia kat pesbuk. Ok memang pelik tapi jap la nak cerita nie huhu .. hurm entah la aku rasa dah takda point kot aku nak gaduh dengan dia i mean berbalas2 mesej pesbuk. Rasa macam buang masa kan so untuk meleraikan keadaan dengan berbaik.

Hati aku pun dah rasa lebih tenang kot dengan keputusan nie. Kadang2 terpikir gak betul juga nasihat2 yang di berikan, aku kena paham dan pikir popsitif. KALAU TAKNAK ORANG BENCI KITA, KITA JANGAN BENCI ORANG. Aku dah penat la nak benci orang dan buat orang benci kat aku .. untuk apa aku rasa takda faedah langsungkn.

Ok memang dah selesai kot sengketa nie tapi satu masalah lagi aku belum bagitau si dia tentang keputusan nie. Dulu pernah terlintas berbincang dengan si dia pasal nak berbaik dengan "dak uh" si dia tak setuju .. "nak berbaik ok tapi abang taknak nanti kalau ayang yang akan terasa dan sakit hati paham2 la sendiri" hurm memang betul tapi aku akan cuba bersikap positif ok.

So macam mana nak start bagitau si dia nie .. hurm .. dah 2 hari tak bagitau nie .. aku tak boleh la simpan lama2 nanti kalau dia dapat tau sendiri lagi teruk kot .. huh macam mana nie .. adoi3 .. Ya Allah Kau lembutkanla hati si dia .. tapi aku belum bersedia la nak bagitau .. huh ..

Ok2 aku rasa tunggu masa yang sesuai kot .. mungkin tunggu seminggu baru bagitau .. huhu minta2 si dia boleh la terima keputusan ini dan berpikir positif macam aku : ) ok sini jela gamatnya ok .. papai salam ..

2 comments:

BUAYA said...

jgn terburu buru buat keputusan ..pk masak2 tau..huhuh

Bisik Hati Kecil said...

huhuhuhu ok macih .. :))