Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 22 April 2012

Kenapa ... :'(

Assalamualaikum

Hah baru muncul kan ?? yela sebab ada story nak share .. hurm entah la sekarang nie apa jadi pun aku tak tahu .. samada dari diri aku atau si dia .. sekarang nie hati aku asyik rasa sedih jer dengan sikap si dia .. tak tahu la kenapa ..

Perasaan aku ketika ini seperti si dia dah tak pedulikan aku .. aku rindu sangat kat dia tapi dia tak cuba nak paham .. aku cuba ikut semua rentak dia .. tapi dia .. hurm entah la .. aku tengok dia dah tak semesra dulu .. aku rindu dia yang dulu .. hari2 aku nangis sebab rindu kat dia .. tapi dia bukannya tahu pun kan .. kadang2 hati nie rasa  fikir yang bukan2 kat dia .. seperti dah takda kepercayaan kat dia .. hurm kenapa nie semua terjadi ..

Si dia pulak aku tak tahu la macam mana perasaan dia sekarang .. mungkin rasa kami yang dulu2 yang hangat bercinta dah takda kot .. masing2 dah rasa bosan .. mungkin la .. Ya Allah hilangkanlah rasa yang bukan2 nie yang boleh menjauhkan kami .. hurm sayang .. kenapa dengan kita nie sekarang ea .. kenapa masing2 seperti dah tak pedulikan perasaan masing2 .. mana rasa kasih sayang kita yang dulu .. mana sayang ?? ayang pun tak tahu macam mana nak jawab ..

Adakah perpisahan yang terbaik ?? Ya Allah jangan di keluarkan kata perpisahan ini .. mintak di jauhkan .. mungkin kami harus diberi waktu untuk masing2 berpikir sejenak apa kekurangan yang masih belum jelas lagi nie .. aku takut benda nie akan melarat .. baru 2 3 hari gaduh baik pastu gaduh lagi .. bukan masalah besar pun kecik jer tapi .. hurm entah la .. yer aku mengaku aku yang selalu timbulkan masalah2 nie sebab aku nak kan perhatian dari awak sayang ..

Hari nie ahad si dia cuti .. tapi tengok dia boring .. mesej dengan aku pun boring .. aku pun ada rasa macam tue sebab tue aku bagi dia tido .. aku dah tak tahu nak mesej apa .. kol lagi la .. masa dia pergi mancing pun boleh kol nie kan pulak kat rumah .. langsung takda mood nak kol .. tadi ada kol la pastu boring, mengantok .. aku pun nak tengok melodi .. so macam tue jelah ..

SAYANG .. AKU RINDU KAU YANG DULU .. AKU RINDUKAN KASIH SAYANG KITA YANG DULU .. SAYANG .. TOLONG LAH FAHAMI ISI HATIKU INI .. AKU TIDAK MAHUKAN PERPISAHAN .. CUKUPLAH KAU YANG TERAKHIR SAYANG .. :'(

No comments: