Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 25 May 2012

25 May :: Burfday My Love + Our Annivesary

Assalamualaikum..

Tengah bz nie sempat lagi nak mengupdate kan heee .. just nak kongsi jerk hari nie merupakan ulang tahun kelahiran si dia Ahmad Syawal Bin Shamsuddin dan juga ulang tahun kite orang declare hehehe aku terima si dia sempena burfday dia tahun lepas .. so nie present untuk si dia la huhuhu ..

Takda apa yang istimewa untuk diberikan lagi sebab belum berjumpa cuma ucapan yang tulus dan ikhlas kepada si dia .. dan juga nyanyi lagu burfday untuk si dia huhuhu .. perancangan untuk celebrate ada tapi lambat sikit sebab ada benda nak settle so tak dapat la sambut dulu. Cian sayang tapi sayang tak kisah dia paham janji tak lupa kan sayang hehehe <3


Perasaan selepas setahun bersahabat nie macam2 la der .. hehehe pengalaman, pahit manis bersama, kenangan, banyak la .. tangisan dan kegembiraan lebih mematangkan kami .. siapa cakap di dalam percintaan tiada tangisan .. bohong la kan .. tapi kami cuba yang terbaik .. melengkapi antara satu sama lain .. kelebihan masing2 di gunakan dengan betul yang kekurangan itu cuba di perbaiki ..


Aku cuma nak cakap aku sangat beruntung memiliki si dia .. banyak benda yang aku belajar dan mematangkan diri ini. Setiap tutur kata dari si dia berjaya menambat hati yang keras ini .. cair la konon kan hehe hurm tak tahu nak cakap macam mana lagi sebab dalam hati ini jer yang tahu bagaimana untuk di ungkapkan .. biarlah ia tersimpan utuh.


Akhir kata aku sangat berbahagia bersama si dia .. terima kasih tuhan kerana memberikan dia kepada ku .. walaupun banyak dugaan yang mendatang kami tetap tabah menghadapinya .. aku berharap semoga perhubungan ini mendapat restu dari Nya dan keluarga kami. :))

*sELamaT uLanG tAHun kElaHiraN sAYanG*LovE u sO muucH*miSS u alWAys*


+

 =



No comments: