Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 24 April 2012

Our 1st Date ^^,

Assalamualaikum.

Tengah duty nie tetibe nak berblogging lak .. takper kan .. huhu .. baru lepas mesej si dia pastu dia nak tengok tv so biarkanlah .. aku pun tetibe ada mood nak bercerita nie .. ngeh3 ~~

Ok 12 September 2011 at 2.00pm until 8.00pm .. Lokasi sekitar Putrajaya dan Bangsar .. huhu seminggu lepas kan sayang datang beraya dan itulah adalah kali pertama mata bertentang mata so yang nie dating yang pertama huhu .. Naik KL bukan suka2 ok nie pun sebab ada interview kat bangsar dekat2 dengan rumah kak sue.

So habis interview dalam pukul 1 lebih la sebelum tue dah berbincang dengan sayang lepas interview nak turun tempat sayang nak jumpa huhu rindu kot time tue entah la hehe .. pastu dengan sedikit keberanian aku pun naik komuter pergi tempat sayang turun kat UPM pastu sayang amik .. huhu jantung dup dap dup dap .. segan ler .. nie kali kedua jumpa kot ..

Sayang bawak g jenjalan kat Putrajaya entah apa ada entah hehehe dia pun tak tahu nak bawak g mana .. so amik2 gambar kenagan hehehe .. segan2 lah jugak tapi amik jelah hehehe .. pastu pusing2 jelah kat situ .. tak tahu nak p mana .. yang melambatkan balik sampau pukul 8 uh sebab sosat nak hantar balik rumah kak sue huhu .. cian sayang .. aku pun bukannya tahu sangat jalan2 kat KL nie .. dari kul 7 kot pusing2 kat Bangsar aku pun lupa lorong ke rumah kak sue .. dah tanya jalan pun still salah masuk .. hahha kelakar la time uh .. dan menguji kesabaran kami .. hehehe so dating kami berjam2 dalam kereta jelah huhuhu ..

Lepas dah jumpa rumah uh masing2 macam berat je nak tinggalkan .. hurm yelah tak tahu bila lagi boleh jumpa kan .. masa sayang dah sampai rumah dia cakap time aku turun kereta nak balik rumah air mata dia bergenang .. huhu sayang kot nak tinggalkan aku .. hurm aku pun sama sebenarnya .. huhu ..

On da way nak alik :p


Hehehe nie jelah cerita dating kita orang yang tak berapa nak dating sangat huhu .. dating dalam kereta best jugak berborak2 .. huhuhu .. erm ok lah sampai sini saja eposid kali nie ceee wahhh :p wasalam :)

2 comments:

Unknown said...

tarikh silap tue ~~~

Bisik Hati Kecil said...

hehehhe dah tukau yawww .. macih !!