Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 15 December 2012

21 Aug 2012 :: Blusshinggggggg :: Best moment

Assalamualaikum..

Hihihihi that raya ke-3..nak tau pe hihihi family sayang datang beraya kat umah mau kenal2an sekali..huishhh hanya Allah jer yang tahu perasaan ketika ini hihi

Happy sangat2 dapat temukan keluarga masing2 walaupun belum ada ikatan apa2..yelahh orang cakap nie baru 1st step nak kenal semua orang dalam family masing2 kan hehe..

Sayang ngn family datang agak petang sikit sebab syg dari Johor kg ibu die so dari Johor terus singgah Melaka..dalam pukul 6 syg sampai. Aku sediakan mee goreng n ada lah sikit kek ngn kuih raya lah..yelahh bukan taknak buat banyak menu,,memang ada niat nak penuhkan 1 meja tapi syg ckp tak payah susah2 goreng mee je erm tue yang buat menu tue je..

Ya Allah betapa nebesss nyer perasaan ketika itu n betapa gigil nyer seluruh tubuh badan ini hukalohhh hahaha..mak siap perasan kaki aku gigil masa tuangkan air untuk mereka,,huh malu kot haha..takut pun ada mana tau 1st inspiration famly syg tak suka kan mandi lah toq hihi

Masa dorang sampai kite orang pun sambut depan umah sampai dalam bersalam2an lah kami dari yang tua hingga la muda huhu skema ayat..ibu syg hulur buah tangan yang di bawa iaitu buah jambu ngn buah limau bali..best hehe..masing2 pun duduk lah di kedudukan masing2..so mula lah bicara borak berborak ibu dan bapa kami..kami hanya mampu mendengar n tersenyum gatai hahaha...

Ayah syg banyak borak n tak lokek dengan gurauan tapi ibu syg hanya diam mendengar..tiba lah soalan untuk aku,,hahhhhh aku terlalu blur di ketika itu,,semua perasan kot betapa malu dan segan silunya diri aku nie hahahaha..so aku buat2 slumber tak malu tapi nampak jugak malu..hihi

Dah borak2 makan2 dorang mintak diri untuk pulang ke Bangi..time tuh syg nak g toilet..ade rahsia di sebalik toilet syg g hehe apakah??biarlah rahsia..kerana syg terlalu happy hari tue hahaha sampai terlanggar batu kat dapo n nak balik syg nak sarung selipar sedangkan dia pakai kasut lol -.- hihi cian syg kikiki

Masa nak balik syg bagi anak2 buah angpaau termasuklah untuk aku hihihi cam tahun lepas dapat RM50 bestnyew hihihi thnx syg..

Walaupun syg dan family nya hanya datang untuk beraya aku dah bersyukur kerana ini adalah langkah yang pertama untuk kami saling mengenali jika memang benar syg adalah untuk aku huh ayat..hihi aku berharap langkah seterusnya akan lebih baik untuk masa depan kami Insyallah 1 day dear :)

Dalam seminggu bibir aku nie tak henti2 tersenyum jerk teringat kembali hari yang mengembirakan ini hihi..thnx Allah Kau yang mengerakkan segalanya.. xoxo


No comments: