Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 5 March 2012

Rinduku mengatasi segalanya .. terus mencuba !

Assalamualaikum.

Hurm just nak cakap yang aku memang tak boleh lama2 gaduh dengan dia. RINDU ! tue jelah yang dapat aku ungkapkan .. ingat nak gaduh lama2 biar dia rasa tapi tak boleh laa huhu .. semalam dah settle pun. Kesian pulak dia call banyak kali aku tak angkat pastu mesej nak tak nak jer. Sebenarnya nak dia rasa apa yang aku rasa. Dia nak mesej, aku tak nak aku suruh dia rehat. Dia cakap dia rindu tapi aku seboleh2 suruh dia rehat dengan alasan supaya cepat sembuh. Lepas tue hati aku mula la berasa tak keruan, buat apa semua tak kena. Nak tengok tv pun macam tv tengok aku huhu .. hurm bagi aku 2 jam je merajuk pastu aku mesej dia .. hahha gedikkan .. buat ayat bagi mesej kat dia "rinduku mengatasi segalanya..maaf sayang..rindu abg : ( "

Huhu pastu dia tak balas pun .. takpala mungkin dia marah sebab ego aku ataupun dah tidur. Lepas tue dah pukul 12 lebih dia call .. huhu angkat jelah buat2 baru bangun tidur hakikatnya suka dia call tapi maintain nak merajuk lagi hehe ..

Dia tanya la kenapa .. so apa lagi aku luahkan la semua yang terbuku selama ini. Menangis la jugak aku luah kat dia .. mana taknya sakit hatikan .. terdiam dia, dia hanya mampu memohon maaf dan berjanji tidak akan ulanginya .. boleh percaya kew sayang ? huhu

Lepas dah luah baru lega hati ini. Aku pun mintak maaf sebab terlalu emosi "ayang bukan sengaja nak rasa benda2 nie tapi benda2 nie yang datang sendiri, mungkin kalau ayang tak sayang abang ayang takkan rasa benda2 macam nie kan .. " ayat aku .. huhu

Insyallah sayang ayang cuba untuk faham abang sikit2 dan akan terus  mencuba terima kekurangan abang. Doakan kebahagiaan kita yer sayang .. maaf untuk segalanya.

Pagi sebelum pergi kerja dia hantar mesej "Sayang mownink abg nak g kje nie huhu lmbt bgn....jgn nkl2 ea abg nk cas pon nie muah3 syg ayg sgt2 tau" sebelum nie takda sebab dah kena semalam kan .. hehe pastu dia nak pergi klinik "Syg abg g klinik nie" sebab dah pesan kalu nak pergi mana2 kena update hehe ..

Mintak2 sayang takda apa2 lah sebab dah masuk 3 hari dia tak sihat2 lagi, selesema, sakit kepala dan nyamuk banyak .. ibu dia cakap kat dia, dia cakap kat aku "mungkin suspek Denggi" mengalir air mata aku lagi malam tadi .. mana taknya, risau la .. kalau kena tahan wad macam mana ? macam mana aku nak melawat dia ? macam2 la aku fikir .. dia cakap takda papela .. memangla orang risau kat dia ok !



Ok la sampai di sini sahaja "setiap masalah ada jalan penyelesaiannya" berbincang adalah jalan yang terbaik kan sayang .. Terima kasih untuk segalanya :))

No comments: